Reklampsykologi

Reklampsykologi_framsida

Distansutbildningen Reklampsykologi hjälper dig att sälja. Kanske vill du sälja in dig själv som terapeut eller så ska du marknadsföra en viss tjänst eller produkt och vill komma in i rätt tankespår. Eller så ska du söka ett nytt jobb!

Du får öva på att ta fram olika fördelar och uttrycka dem på ett sätt som är spännande och relevant för dem som du vill nå.

Utbildningens upplägg visar på fördelarna med ett terapeutiskt förhållningssätt vid diskussioner och förhandlingar. Detta fungerar utmärkt både online och i den fysiska verkligheten.

Ur innehållet
  • Så blir GROW en checklista för att hitta rätt argument. (pdf)
  • Modellen som utgår från dig dig och dina färdigheter. (pdf)
  • Digital workshop i grupp och individuell feedback. (Teams + epost)
Arbetsgång
    1. Du får ett litet övningsmaterial (pdf) från oss som du läser in och arbetar med så länge som du tycker är nödvändigt. I detta ingår text och modeller som utgår från dig.
    2. När du känner dig trygg med materialet bokar du en workshop tillsammans med oss och en eller två andra deltagare. Detta kan vara personer som du känner sedan tidigare eller så är ni nya för varandra. Här går vi först igenom grunderna och därefter diskuterar vi hur du och övriga deltagare uttrycker era respektive styrkor bäst. Vi arbetar under tystnadslöfte och är aktiva med feedback.
    3. Det sista momentet bygger på att du skriver ett utkast som du mejlar till oss. Därefter återkommer vi med personlig feedback och konkreta förslag. Slutligen postar vi ett fysiskt diplom till dig.
Förkunskaper

Reklampsykologi är tillgänglig för dig som genomfört någon av våra andra utbildningar: Certifierad samtalsterapeut med e-hälsa, Certifierad hälsocoach med e-hälsa eller Modernt ledarskap.

Du är även välkommen om du har dokumenterad tidigare erfarenhet av samtalsmodellen GROW från annat håll.

Handledare

Reklampsykologi leds av Olof Neergaard. Olof administrerar e-Universitetetoch arbetade dessförinnan som reporter och senare även som reklamman i svenska och internationella sammanhang.

Klicka på varukorgen ovan (ev i “meny”). Pris inkl moms:

Så anmäler du dig

När du klickat i den gröna rutan “Jag anmäler mig” läggs ditt köp i varukorgen. Varukorgen syns vanligtvis som en liten ikon ovan till höger på sidan men i många mobila enheter måste du klicka på “meny” för att komma till den.

När du hittat varukorgen, klicka på den så kommer du till sidan där du fyller i namn, adress etc. Därefter fortsätter du till kassan. När du väl fullföljt köpet får vi ett meddelande och återkommer till dig per mejl med en faktura.

Jo, distansavtalslagen gäller med 14 dagars ångerrätt räknat från dagen då du anmälde dig till utbildningen. Läs mer om vad som gäller vid köp hos oss inklusive GDPR.